Zestaw główny AutoSim Pro
Symulator czujników samochodowych i generator sygnałów z dodatkowymi akcesoriami
Od czasu premiery w 2012 r. Symulator czujnika AutoSim zyskał ogromną popularność zarówno wśród techników, jak i profesjonalnych diagnostów dzięki przyjaznemu interfejsowi użytkownika, atrakcyjnej i niezawodnej obsłudze.
Osiem lat po wydaniu oryginalnego modelu, my od Ditex przedstawiamy AutoSim Pro drugiej generacji. Wyróżniający się całkowicie zaktualizowanym wyglądem i znacznymi ulepszeniami funkcjonalnymi, AutoSim Pro Automotive Sensor Simulator firmy Ditex jest bardzo przydatnym narzędziem odpowiednim zarówno do samochodów osobowych, jak i ciężarowych w różnych sytuacjach roboczych. Ten zaawansowany symulator czujników tworzy elektrycznie równoważny system do symulacji czujników i elementów wykonawczych znalezionych w rzeczywistym pojeździe.
Zestaw główny zawiera najczęściej używane dodatkowe akcesoria do już popularnego symulatora czujników samochodowych AutoSim Pro firmy Ditex.
Zobacz główne cechy produktu Autosim Pro.
- Podręczne samodzielne urządzenie
- Intuicyjna obsługa za pomocą klawiszy funkcyjnych;
- Ultra szybki czas uruchamiania;
- Doskonały wzór przemysłowy;
- Działa na systemach elektrycznych 12 i 24 woltów;
- Podświetlany 2,4-calowy wyświetlacz TFT LCD 320х240 dla optymalnej widoczności;
- Ochrona przed połączeniem o odwrotnej polaryzacji;
- Niski współczynnik zniekształceń i wysoki stosunek sygnału do szumu dla doskonałych sygnałów;
- Regulowany zakres częstotliwości od 0,1 Hz do 20 kHz;
- Generowanie sygnałów PWM o zmiennej mocy do 4 A; Wyjście PWM jednoprzewodowe;
- Precyzyjne źródło napięcia stałego; Wewnętrzna karta Micro SD do aktualizacji oprogramowania.
Zastosowanie
- Symuluje rzeczywisty stan pracy większości czujników samochodowych;
- Skuteczne usuwanie usterek bez wymiany części „w przypadku podejrzenia”;
- Symuluje sygnały z czujnika O2: tlenek cyrkonu i tytania;
- Kontrola podstawowej pracy ECU;
- Kontrolowanie sygnału wyjściowego pozwala sprawdzić odpowiedź i działanie ECU;
- Może prowadzić ECU do „otwartej” lub „zamkniętej” pętli;
- Aktywacja dużej liczby siłowników;
- Zmienna regulacja napięcia wyjściowego od 0 do ± 12 woltów;
- Symuluje czujniki korbowe i krzywkowe indukcyjne i Halla;
- Zarówno w trybie korby, jak i krzywki można regulować liczbę zębów i brakujące zęby.