Zadzwoń do nas:   504-015-494
Napisz do nas:   rtomecki1@gmail.com
MENU
Jesteś tutaj: Produkty / SYMULATORY CZUJNIKÓW SAMOCHODOWYCH / Symulator i tester czujników samochodowych

Symulator i tester czujników samochodowych

AutoSim to inteligentne urządzenie testujące z autotestem po włączeniu. Służy głównie do symulacji sygnału wyjściowego z czujników samochodowych: częstotliwości, napięcia i sygnału czujnika O2. Użytkownicy mogą cieszyć się dużą wygodą, jaką zapewnia przyjazny interfejs i konstrukcja odporna na uszkodzenia.

AutoSim wykrywa problem serwisowy, w którym kończy się diagnoza komputera pokładowego. Czujniki informują komputer pokładowy, że coś jest nie tak. AutoSim pozwala technikowi ustalić, czy wadliwe działanie jest wadliwym czujnikiem, wadą okablowania lub problemem w samym komputerze.

Produkt służy głównie do testów okablowania. Jest tak, ponieważ urządzenie może symulować napięcia i sprawdzać odczyty danych na żywo na skanerze diagnostycznym, aby potwierdzić okablowanie. Możesz symulować większość czujników od czujników ABS do O2. Eliminuje potrzebę wymiany nieuszkodzonych czujników, do czasu wymiany kilku niepotrzebnych czujników urządzenie samo się zwróciło.

Zmiany oprogramowaniu.

  • Całkowicie zmieniony sprzęt Ditex Automotive Sensor Simulator. Uziemienie zasilacza i uziemienie sygnału są teraz galwanicznie izolowane;
  • Rozszerzony zakres zasilania DC - 8 V ​​do 40 V;
  • Dodano tryb symulacji czujnika tlenku cyrkonu O2
  • Dodano tryb symulacji czujnika O2 Titania;
  • Dodano tryb do symulacji czujników indukcyjnych CKP i CKP Hall;
  • W obu trybach czujników CKP możesz regulować liczbę aktywnych zębów i liczbę brakujących zębów;

Cechy

  • Ręczny tester symulatorów czujników;
  • Działa niezależnie lub z dowolnym narzędziem skanującym lub oscyloskopem;
  • Wyeliminuj niepotrzebną wymianę nieuszkodzonych czujników;
  • Symulacja czujnika: napięcie, częstotliwość, sygnał czujnika O2;
  • Impuls wyjściowy wyzwalacza;
  • Cyfrowy wyświetlacz LCD pokazuje rzeczywiste wyjście sygnałów;
  • Matrycowy ekran LCD z podświetleniem;
  • Zabezpieczenie prądu zwarciowego wyjściowego;
  • Klawiatura z filmem przeciw zabrudzeniom;

Zastosowanie

  • Symuluje rzeczywisty stan pracy większości czujników samochodowych;
  • Symuluje sygnał czujnika O2;
  • Kontrola podstawowej pracy ECU;
  • Kontrolowanie sygnału wyjściowego pozwala sprawdzić odpowiedź i działanie ECU;
  • Może prowadzić ECU do „otwartej” lub „zamkniętej” pętli;
  • Aktywacja niektórych siłowników;