CarScope i-Tester Master Kit
Przenośne narzędzie do testowania silnika z dodatkowymi akcesoriami
CarScope i-Tester to zasadniczo specjalistyczny typ analizatora silnika. Jest to złożone, wielofunkcyjne narzędzie, które może pomóc w diagnozowaniu silnika i znajdowaniu problemów z silnikiem. I-Tester może być stosowany zarówno w pojazdach napędzanych benzyną, jak i silnikami wysokoprężnymi. Obecnie dostępne są 2 tryby: test kompresji względnej i test ciśnienia Common Rail, ale nadchodzi kilka automatycznych testów diagnostycznych z przyszłymi aktualizacjami oprogramowania układowego! Nie są potrzebne umiejętności w zakresie oscyloskopu. Możesz pominąć czas szkolenia i konfiguracji zwykłego oscyloskopu i przejść bezpośrednio do szybkiej, precyzyjnej analizy silnika; Ten rozszerzony zestaw dodaje najbardziej potrzebne akcesoria w odpowiedniej plastikowej walizce narzędziowej z czarną pianką EVA. Zobacz szczegółowe informacje o opisie produktu i-Tester.
Zalety:
• Test nieinwazyjny;
• Test kończy się w ciągu kilku sekund;
• Nie potrzebujesz przetwornika ciśnienia, aby przeprowadzić test względnego ściskania;
• Nie wymaga pracy mechanicznej. Bez wyjmowania świec zapłonowych, żarowych lub wtryskiwaczy, co zapobiega przypadkowemu uszkodzeniu elementów silnika klienta.
Wszystko, co musisz zrobić, to wyłączyć układ paliwowy, aby zapobiec uruchomieniu silnika;
• Wyłączenie układu paliwowego jest zawsze lepsze, ponieważ nie zalewasz komory spalania;
• Nie wymaga oscyloskopu;
• Wymagany mniejszy poziom umiejętności, a tym samym szybki test;
• Nie są potrzebne umiejętności analizy kształtu fali;
• Test oparty na teorii uzasadnionej naukowo;
• Test sprawdzony w praktyce od wielu lat;
• Przydatne narzędzie w sytuacji typu parkingowego zamiast przeciągania lunety / laptopa;
• Nie wymaga cęgów prądowych w przypadku zastosowania metody napięcia stałego
Cechy:
• 2,4 "TFT LCD 320х240
• nie wymaga zewnętrznego zasilacza
• 3 kanały - 3 kanały pomiarowe umożliwiają jednoczesne stosowanie różnych sond napięciowych i prądowych.
• Ochrona przed połączeniem o odwrotnej polaryzacji
• Tryb kompresji względnej pomaga szybko znaleźć cylinder o niskim sprężaniu
• Funkcja testu względnej kompresji i automatyczna analiza kształtu fali
• Ultra szybki czas uruchamiania
• Prosta w obsłudze i podłączaniu, łatwa w użyciu klawiatura.
• Wewnętrzna karta Micro SD do zapisywania i przeglądania pomiarów
• Działa na silnikach czterosuwowych, wysokoprężnych i benzynowych;
• Działa na samochodach 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12-cylindrowych
• Działa na układach zapłonowych DIS, konwencjonalnych i cewkowych;
• Obsługiwane tylko systemy elektryczne 12V.
• Doskonały design przemysłowy Powody przeprowadzenia względnego testu kompresji za pomocą i-Testera:
Test kompresji należy wykonać, gdy objawy silnika są następujące:
• przerwy w zapłonie silnika;
• szorstki bieg jałowy;
• utrata mocy w czasie;
• niewyjaśniona utrata mocy;
• dym z wydechu;
• hałas zaciągający się podczas indukcji lub wydechu
Sprawdzanie stanu silnika w następujących przypadkach:
• W przypadku zakupu używanego samochodu;
• Przed mapowaniem ECU w celu oceny stanu silnika;
• okresowa kontrola prewencyjna;
• W przypadkach, gdy bardzo trudno jest uzyskać dostęp do świec zapłonowych w celu przeprowadzenia tradycyjnego testu ściskania.