Zadzwoń do nas:   504-015-494
Napisz do nas:   rtomecki1@gmail.com
MENU
Jesteś tutaj: Produkty / NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE I NAPRAWCZE / CarScope i-Tester Master Kit

CarScope i-Tester Master Kit

Przenośne narzędzie do testowania silnika z dodatkowymi akcesoriami

CarScope i-Tester to zasadniczo specjalistyczny typ analizatora silnika. Jest to złożone, wielofunkcyjne narzędzie, które może pomóc w diagnozowaniu silnika i znajdowaniu problemów z silnikiem. I-Tester może być stosowany zarówno w pojazdach napędzanych benzyną, jak i silnikami wysokoprężnymi. Obecnie dostępne są 2 tryby: test kompresji względnej i test ciśnienia Common Rail, ale nadchodzi kilka automatycznych testów diagnostycznych z przyszłymi aktualizacjami oprogramowania układowego! Nie są potrzebne umiejętności w zakresie oscyloskopu. Możesz pominąć czas szkolenia i konfiguracji zwykłego oscyloskopu i przejść bezpośrednio do szybkiej, precyzyjnej analizy silnika; Ten rozszerzony zestaw dodaje najbardziej potrzebne akcesoria w odpowiedniej plastikowej walizce narzędziowej z czarną pianką EVA. Zobacz szczegółowe informacje o opisie produktu i-Tester.

Zalety:

• Test nieinwazyjny;

• Test kończy się w ciągu kilku sekund;

• Nie potrzebujesz przetwornika ciśnienia, aby przeprowadzić test względnego ściskania;

• Nie wymaga pracy mechanicznej. Bez wyjmowania świec zapłonowych, żarowych lub wtryskiwaczy, co zapobiega przypadkowemu uszkodzeniu elementów silnika klienta.

Wszystko, co musisz zrobić, to wyłączyć układ paliwowy, aby zapobiec uruchomieniu silnika;

• Wyłączenie układu paliwowego jest zawsze lepsze, ponieważ nie zalewasz komory spalania;

• Nie wymaga oscyloskopu;

• Wymagany mniejszy poziom umiejętności, a tym samym szybki test;

• Nie są potrzebne umiejętności analizy kształtu fali;

• Test oparty na teorii uzasadnionej naukowo;

• Test sprawdzony w praktyce od wielu lat;

• Przydatne narzędzie w sytuacji typu parkingowego zamiast przeciągania lunety / laptopa;

• Nie wymaga cęgów prądowych w przypadku zastosowania metody napięcia stałego

Cechy:

• 2,4 "TFT LCD 320х240

• nie wymaga zewnętrznego zasilacza

• 3 kanały - 3 kanały pomiarowe umożliwiają jednoczesne stosowanie różnych sond napięciowych i prądowych.

• Ochrona przed połączeniem o odwrotnej polaryzacji

• Tryb kompresji względnej pomaga szybko znaleźć cylinder o niskim sprężaniu

• Funkcja testu względnej kompresji i automatyczna analiza kształtu fali

• Ultra szybki czas uruchamiania

• Prosta w obsłudze i podłączaniu, łatwa w użyciu klawiatura.

• Wewnętrzna karta Micro SD do zapisywania i przeglądania pomiarów

• Działa na silnikach czterosuwowych, wysokoprężnych i benzynowych;

• Działa na samochodach 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12-cylindrowych

• Działa na układach zapłonowych DIS, konwencjonalnych i cewkowych;

• Obsługiwane tylko systemy elektryczne 12V.

• Doskonały design przemysłowy Powody przeprowadzenia względnego testu kompresji za pomocą i-Testera:

Test kompresji należy wykonać, gdy objawy silnika są następujące:

• przerwy w zapłonie silnika;

• szorstki bieg jałowy;

• utrata mocy w czasie;

• niewyjaśniona utrata mocy;

• dym z wydechu;

• hałas zaciągający się podczas indukcji lub wydechu

Sprawdzanie stanu silnika w następujących przypadkach:

• W przypadku zakupu używanego samochodu;

• Przed mapowaniem ECU w celu oceny stanu silnika;

• okresowa kontrola prewencyjna;

• W przypadkach, gdy bardzo trudno jest uzyskać dostęp do świec zapłonowych w celu przeprowadzenia tradycyjnego testu ściskania.