Zadzwoń do nas:   504-015-494
Napisz do nas:   rtomecki1@gmail.com
MENU
Jesteś tutaj: Produkty / NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE I NAPRAWCZE / CarScope i-Tester

CarScope i-Tester

Przenośne narzędzie do testowania silnika

CarScope i-Tester to zasadniczo specjalistyczny typ analizatora silnika. Jest to złożone, wielofunkcyjne narzędzie, które może pomóc w diagnozowaniu silnika i znajdowaniu problemów z silnikiem. I-Tester może być stosowany zarówno w pojazdach napędzanych benzyną, jak i silnikami wysokoprężnymi. Obecnie jego głównym trybem są względne testy kompresji, ale nadchodzi kilka automatycznych testów diagnostycznych z przyszłymi aktualizacjami oprogramowania układowego!

Nie są potrzebne umiejętności w zakresie oscyloskopu. Możesz pominąć czas szkolenia i konfiguracji zwykłego oscyloskopu i przejść bezpośrednio do szybkiej, precyzyjnej analizy silnika

Względny test kompresji

Ten test jest jedynie porównaniem między cylindrami, więc możemy użyć tej metody, aby „zobaczyć”, czy mamy cylinder (y) o niskim ściskaniu, porównując jeden cylinder z drugim. Stąd termin „krewny”. Kompresja względna jest najszybszym i najprostszym sposobem znalezienia cylindra o niskim sprężaniu. Ten test był wcześniej dostępny tylko w dużych i drogich systemach diagnostycznych, wymagających laptopa i oscyloskopu. Teraz jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek - dzięki nowemu CarScope i-Tester, który łączy obie funkcje - test kompresji względnej i automatyczną analizę kształtu fali. Ostateczne wyniki są wyświetlane w łatwym do zrozumienia formacie.

Nie musisz sprawdzać każdego cylindra, wszystkie cylindry można przetestować za jednym razem. CarScope i-Tester działa na samochodach 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12-cylindrowych, 4-suwowych, wysokoprężnych i benzynowych, DIS, konwencjonalnych i cewkowych oraz na układach elektrycznych 12V.

Synchronizacja cylindrów

Podłączając drugą sondę do zapłonu lub wtryskiwacza, możesz śledzić kolejność zapłonu / sekwencję wtrysku i wiedzieć, która to jest. Nie jest to jedyny sposób na wykonanie tego rodzaju identyfikacji cylindra, ale działa jako sposób na początek. Ważna uwaga: Z powodu ograniczeń związanych z wysyłką baterii litowo-jonowych nie dołączamy baterii litowo-jonowej CR2032 do paczek pocztowych! Po otrzymaniu testera należy samodzielnie kupić akumulator litowo-jonowy typu CR2032 i włożyć go do gniazda uchwytu baterii w i-Testerze CarScope. W tym celu należy odkręcić i wykręcić cztery śruby, aby otworzyć dolną pokrywę. Przepraszamy za niedogodności!